אמנת שירות

 אמנת שירות

 אמנת השירות של ע.ל יסודות סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מנסחת את ששת עקרונות העבודה שלנו, אשר מהווים נר לרגלינו במתן שירות מקצועי, אישי ואמין ללקוחותינו.

 

  • מקצועיות: אנו מתחייבים להעניק לך שירות אישי ומקצועי תוך מתן תשומת לב לצרכיך הייחודיים ולהעדפות הסיכון שלך מחד, ולשינויים בחוק ובדרישות הרגולציה מאידך. אנו נשאף תמיד להרחיב את הידע שלנו, ובאמצעותו להעניק לך את השירות הטוב ביותר. 
  • זמינות: אנו מתחייבים לענות על כל שאלה או בקשה שתפנה/י אלינו תוך יום עסקים אחד.
  • שירות ויחס אישי: גם אנחנו לא אוהבים להמתין שעות למוקדי שירות ולכן אנו מתחייבים לענות לך באופן אישי בסלולרי שלנו או בטלפון במשרד ללא צורך לעבור דרך עשרות פקידות או אנשי שירות לקוחות.
  • אובקטיביות: את/ה העבודה שלנו. נשמור תמיד על האינטרס שלך ונחשוב על ערוץ הפעולה המתאים ביותר עבורך ולא עבור בית ההשקעות, הבנק או חברת הביטוח.
  • שקיפות: נשמח תמיד לספק לך הסבר מעמיק על אופן מתן קבלת ההחלטות ובחירת המוצרים. כדי לשמור אתך על דיאלוג פתוח, נדאג לקיים אתך פגישת שירות ובקרה אישית לפחות אחת לשנה ואף יותר (בהתאם לדרישותיך).
  • מבט צופה עתיד: אנו מתחייבים להיות במעקב רציף אחר כל שינוי אשר יכול להשפיע על הנכסים שלך ולהמליץ לך על ההתאמות הנדרשות.

 

לסיכום, מערכת היחסים מול הלקוחות שלנו מושתת על הבנה שאנו עובדים באותו צד ושמטרתנו זהה, אנו מייצגים אותך ולא את בתי ההשקעות, חברות הביטוח והבנקים בישראל, ומחויבים לשרת את האינטרסים שלך בצורה המקצועית, היעילה והשקופה ביותר.

 

צור קשר

ספרות בלבד, ללא סימנים